Ergens om te beginnen

28 oktober 2023 - Nederland, Nederland

Hallo!

Dit is het. Hier. Ergens om te beginnen aan mijn avontuur naar Australië.
Het leek me fijn om de dingen die ik mee maak ergens vast te leggen. En op aanraden van een vriendin ben ik hier terecht gekomen :)

Dus begin ik vast: De eerste verhuisdozen zijn vandaag ingepakt en alle kaartjes zijn van de muur. Mijn kamer, waar ik afgelopen anderhalf jaar met plezier heb gewoond, wordt straks weer een plek voor iemand anders. Het voelt wel gek, het vooruitzicht om zo'n beetje alles dat ik ken, achter me te laten. Misschien dat ik daar ook nog niet helemaal bij stil durf te staan.

Het plan is als volgt: Stage in Aussie voor de komende maanden. En dan, als dat klaar is, reizen. Door Australië, misschien ook Nieuw-zeeland (als ik toch in de buurt ben ;) ). De opties zijn nog open. Ik vind het heel fijn om eigenlijk even niet zo goed te weten wat er daarna komt. Van ergens naar nergens.
De mogelijkheid om stage te doen in Australië werd in 2020 al toegezegd. Maar goed, we waren er allemaal bij toen we gezamenlijk huisarrest hadden dat jaar. Dus nu, na wat schuiven en een gulle scheut geduld, is het moment eindelijk hier.

Spannend!

Maar ik kijk er vooral ontzettend naar uit.
Als je het leuk vind dan kun je hier mijn gedachten spinsels lezen.

See you on the other side!

Liefs,
Jinke

Hier heb je nog het standaard super algemene stukje tekst met met slimme links:

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!