Ergens om te beginnen

28 oktober 2023 - Nederland, Nederland

Hallo!

Dit is het. Hier. Ergens om te beginnen aan mijn avontuur naar Australië.
Het leek me fijn om de dingen die ik mee maak ergens vast te leggen. En op aanraden van een vriendin ben ik hier terecht gekomen :)

Dus begin ik vast: De eerste verhuisdozen zijn vandaag ingepakt en alle kaartjes zijn van de muur. Mijn kamer, waar ik afgelopen anderhalf jaar met plezier heb gewoond, wordt straks weer een plek voor iemand anders. Het voelt wel gek, het vooruitzicht om zo'n beetje alles dat ik ken, achter me te laten. Misschien dat ik daar ook nog niet helemaal bij stil durf te staan.

Het plan is als volgt: Stage in Aussie voor de komende maanden. En dan, als dat klaar is, reizen. Door Australië, misschien ook Nieuw-zeeland (als ik toch in de buurt ben ;) ). De opties zijn nog open. Ik vind het heel fijn om eigenlijk even niet zo goed te weten wat er daarna komt. Van ergens naar nergens.
De mogelijkheid om stage te doen in Australië werd in 2020 al toegezegd. Maar goed, we waren er allemaal bij toen we gezamenlijk huisarrest hadden dat jaar. Dus nu, na wat schuiven en een gulle scheut geduld, is het moment eindelijk hier.

Spannend!

Maar ik kijk er vooral ontzettend naar uit.
Als je het leuk vind dan kun je hier mijn gedachten spinsels lezen.

See you on the other side!

Liefs,
Jinke

Hier heb je nog het standaard super algemene stukje tekst met met slimme links:

1. Reislogger:
    28 oktober 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Karen:
    28 oktober 2023
    Waaat leeuuk! Je kan ook een mailen via de laptop
  3. Karen:
    28 oktober 2023
    Huh hoe werkt dit. Ik kan hem niet aanpassen
  4. Bernette:
    29 oktober 2023
    Superleuk om je verhalen te lezen en een inkijkje te krijgen in jouw belevenissen on the other side…
    Ik kijk er naar uit!!
    😘
  5. Sifra Swagerman:
    Have fun!! 🤩🤩
  6. Rianne:
    30 oktober 2023
    Super leuk! Kijk nu al naar al je avonturen uit!
  7. Milo:
    30 oktober 2023
    Miauw miauw (vertaling van Milo: mis je nu al)
  8. Marinka:
    30 oktober 2023
    Heel veel plezier lieve Jinke!
    Reis mooi, maak geweldige herinneringen en wees vooral je fantastische zelf 💗
  9. Anne-Fleur:
    1 november 2023
    Ik ga je volgen lieve Jinke! Benieuwd naar al jouw verhalen vanuit Down Under en je reizen van ergens naar nergens. Geniet!! 🌸
  10. Marieke:
    12 november 2023
    Leuk om te gaan lezen wat je mee gaat maken... Heerlijk vooruitzicht dat je nu even niet hoeft te weten wat er gaat komen. Pluk de dag 🌏